Hoe ik bezweek voor de kleur rood

Hoe ik bezweek voor de kleur rood


Normaal heb ik een ongelofelijke hekel aan de kleur rood maar afgelopen week veranderde mijn kamer langzaam in de kleur rood.




Het begon op een zaterdagmiddag toen ik mijn kerst spullen weer tevoorschijn haalde en de grote rode ballen zag, ik had een plaatje in mijn hoofd voor op Instagram en al snel had ik mijn nagels ook rood gelakt! De maandag erna ging ik uit school met een vriendin 'even' naar Zuidplein. Toen zag ik allemaal RODE ballen en ooit heb ik gezegd geen rood op mijn kamer maar dat is niet gelukt want ik kocht ze gewoon.


Ook kocht ik een mini boompje, in de winkel twijfelde of het boompje echt was dus vriendin Judith trok een naald uit de boom en beet erop, conclusie: helemaal echt! Roos was helemaal blij dat ze het boompje mocht versieren. Alle ballen aan een kant en de andere kant kaal, pas na een paar dagen had ik zelf de tijd om alles goed te hangen. Maar om nou alle ballen in dat mini boompje te hangen, daar is het boompje te klein voor en verzon ik ook nog iets anders. Ballen aan de muur.


Ik hing ze aan mijn muur met moustache tape.


De takken, die me doen denken aan de zomervakanties in Frankrijk kregen lampjes!


Toen vond ik ook nog een bol wol, en raad eens in welke kleur? ROOD natuurlijk, met deze wol maakte ik een hartje op mijn kast.


De ballen gingen onder de stolp.

            


Aan de muur hing ik nog wat lampjes ook in de vorm van een hartje, stiekem hou ik helemaal niet zo van hartjes. In dit hoekje kan ik me echt even terug trekken, ook al ben ik de laatste tijd bijna niet thuis. Wel een beetje krap maar dat heeft zo zijn charme ;)



Op het schoolbord schreef ik ook nog een tekst. Make it a december to remember.


En nog een drankje in bijpassende kleur (duuuuh).

-

En als laatste nog even dit: 



(Verder heb ik nog steeds niks met rood, dus na kerst verdwijnt al het rood weer van kamer samen met de hartjes) ;)

Kijk wat een verschil, wat zag mijn kamer er vorig jaar anders uit, veel meer wit en geen schreeuwerige kleuren! Grappig om te zien dat ik nu voor rood gekozen heb, vind het allebei wel mooi eigenlijk!





Reacties

  1. Ohh, ik heb ook zo'n hekel aan rood!!! Maar het geeft wel echt een kerstsfeer. Leuk gedaan in ieder geval!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Gisteren ging ik even shoppen en zag ik bij de nieuwe collectie heeel veel rood ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat!