De knuffelkast #2

De knuffelkast #2

Heb ik eigenlijk wel eens een update gegeven over de knuffelkast? Ik kan me er niets van herinneren en daarom schrijf ik bij deze een 'review' over de knuffelkast. Mijn blog begon ongeveer tegelijk met de bouw van de knuffelkast. Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, een korte uitleg: De knuffelkast is een kastenwand met twee slaapplekken, een speelhuisje en opbergruimte. De knuffelkast is gemaakt van underlayment (Fins vuren) en is heel praktisch. Wanneer ik even foto's wil maken of het er opgeruimd uit wil laten zien doe ik gewoon de deurtjes dicht en ziet het er gelijk opgeruimd uit.

Ergens eind 2014 begon ik met het ontwerpen van de knuffelkast, wel met hulp van mijn ouders want het moest natuurlijk wel een haalbaar project zijn. Begin 2015 begonnen we met de ''bouw'' van de knuffelkast. En begin mei 2015 was die klaar, het was ontzettend veel werk, maar wat ben ik er trots op. Dit is misschien wel een van de leukste dingen die ik tot nu heb mogen ontwerpen (ook al was het voor mijzelf). Stiekem was ik best een beetje bang dat het underlayment op een gegeven moment zou gaan vervelen maar dat moment is nog steeds niet gekomen. 


In mei slaap ik al twee jaar in deze kast, en nog steeds slaap ik boven. Inmiddels heb ik al wel een ander trapje ;). De muur in mijn bed verandert regelmatig met posters, op dit  moment hangen er bijbel teksten maar dat kan elk moment weer veranderen. 


Wauw, wat was Roos hier nog klein. Het speelhuisje was toen nog heel netjes maar dat is het al lang niet meer. Af en toe wordt het opgeruimd en na het spelen wordt al het speelgoed gewoon er in gegooid, de deurtjes dicht en het is opgeruimd! 


Wat was het nog kaal en saai op de foto hierboven. Kaal en saai is het al lang niet meer. Op dit moment is het niet echt opgeruimd dus helaas geen update foto's. 

Bij deze beloof ik dat er binnenkort een blog online komt met foto's van hoe kamer er nu uit ziet. Ook twijfel ik heel erg om mijn groene muur roze te verven maar die stap durf ik toch nog niet te zetten. Ook toen ik pas wat nieuwe accessoires kocht heb ik uiteindelijk toch voor groen gekozen ook al wou ik heel graag iets roze kopen. Wie weet komt die roze muur er nog wel een keer.


Het kriebelt wel een beetje, het liefst wil ik mijn kamer toch wel weer anders indelen, maar helaas voor mij kan dat niet omdat alles maatwerk is. En ik ben voorlopig ook nog niet van plan het huis uit te gaan want het is veel te fijn om nog thuis te wonen.

Al met al ben ik nog steeds heel tevreden en als ik tegen iemand vertel dat ik in een kast slaap zie je ze altijd even kijken. Dan is het super leuk om foto's te laten zien en alles uit te leggen. En ben ik stiekem heel trots op mijn papa die alles heeft gemaakt!


Reacties