Styling vensterbank-bank

Styling vensterbank-bank


Tijd voor een interieur update, vanochtend heb ik eindelijk mijn kamer opgeruimd want dat was echt nodig. Alleen nog even stofzuigen maar dat komt straks wel, eerst deze blog schrijven en nog was huiswerk doen.. De vensterbank-bank mocht wel een update hebben, natuurlijk heb ik hem al vaak verandert maar toen ik met Mariska in Leiden was kocht ik wat leuke spulletjes.


Het witte plaid heb ik al heel lang en richt regelmatig op een andere plek, deze keer ligt die in dit hoekje, deze kussen hoezen kocht ik bij de Hema en vulde ik met de vulling van een hoofdkussen. Het hartje hangt er nog steeds sinds december en hangt eigenlijk wel prima. Die lampjes gaan trouwens elke avond aan wanneer Roos in bed ligt.


Mijn oma maakte deze cactus voor mij, deze stond thuis op mij te wachten toen ik van de week uit school kwam. Ik wilde al heel lang zo'n cactus en nu heb ik er eentje.


De stolp en het poppetje van Lammers&Lammers hebben jullie vast al wel eens voorbij zien komen, net als de cactus in de mok die ik ook super lang heb. Het lampbolletje vaas kocht ik een tijdje geleden bij de Intratuin en de kandelaar en kaars kocht ik bij Hema.


De cactus kreeg wel een update ;) Het patatvorkje ook wel bekend van deze blog mocht de cactus gezelschap houden!



In het andere hoekje staat natuurlijk ook wat, deze hoekjes veranderen trouwens regelmatig! Het kleine vaasje is van de Action en heb ik ook al een poosje, het houten blok met kaartje kreeg ik van Toff Lifestyle en daar komt binnenkort nog een blog online over. De grotere vaas komt bij Cees mooi stoer wonen vandaan, de bloemen zaten ooit in een boeket van Bloomon en heb ik nog steeds omdat ik ze super leuk vindt! De kaars komt van de Woonexpress en de cactus van Ikea en waar het potje vandaan komt weet ik echt niet!


Dit lampje hangt nog niet op de juiste plek maar ik heb nog geen idee waar ik die ga ophangen.


Het lampje kocht ik afgelopen week bij Hema, als je aan het touwtje trekt gaat die aan, hij werkt dus op batterijen. Het licht is heel fel en meer geschikt voor op de camping dan in de slaapkamer.

Tot zover de vensterbank-bank update, opgeruimd en netjes. En nu alleen nog zo houden en de mensen die mij een beetje goed kennen weten dat ik niet heel netjes ben, ;) Ik ga mijn best doen om het netjes te houden..









Reacties