Mini break

Mini break




Vorige week had ik vakantie, nou niet dat ik echt rust had maar officieel heette die week vakantie. Een aantal weken geleden vroeg mijn tante in de familie app of iemand zin had om met Koningsdag te komen, heel impulsief zei ik toen ja en omdat het afgelopen week nou ook Koningsdag was moest ik mijn belofte natuurlijk wel nakomen. De avond voor Koningsdag moest ik nog werken dus op Koningsdag reisde ik 's ochtends vroeg al naar Havelte. Met het openbaar vervoer. Bijna VIER uur onderweg. Drama. En de aansluiting was nou ook niet echt geweldig omdat de treinen reden volgens de zondagdienstregeling. Gelukkig bestaat er cappucino <3 p="">

Na twee uur, ja echt twee uur in dezelfde trein gezeten te hebben haalde mijn tante me op in Steenwijk. We gingen eerst naar Havelte, daar wonen mijn oom&tante. We keken naar de koning op tv en ondertussen aten we een broodje. Na het middagslaapje van Lieke pakten we de auto en gingen we Boyan 'uitlaten'.


Spelen met water en zand, heerlijk!


Een selfie  mag natuurlijk niet ontbreken..

'S avonds gingen mijn tante en ik nog een stukje lopen met het hondje, en lekker kletsen..



Wat is Drenthe toch mooi. 


Kijk omhoog en dank HEM.



Mijn gekke, lieve tante Smiek !





En een Koningsdag zonder alcohol is natuurlijk geen Koningsdag. Nee grapje, maar lekker is het wel. Ondertussen aten we toastjes met kaas en geitenkaas (eet ik alleen maar bij familie want mijn mama vindt het echt niet lekker, pech voor mij). Van mijn oom mocht de fles niet leeg, gebeurde ook niet want we lieten er een paar cm in staan. Toen ik eindelijk in bed lag draaide de wereld rondjes, maar dat geeft niks want het was wel echt mega gezellig en knetter leuk!

De volgende dag zat ik al om 8 uur in de trein naar huis.. Iets met afspraken enz. Rond half 12 was ik thuis, wereldreis ;) 

Het was super fijn om even alles achter je te laten en even weg te zijn van je vertrouwde omgeving. Echt rust, geen stage of werk maar echt vakantie hebben. Gezellig bijgekletst met mijn tante, heerlijk gespeeld met Bram&Lieke. En even bijgetankt, ook dat moet weleens gebeuren. 

Als ik ooit verhuis ga ik naar Drenthe, super mooi en heel anders dan het platteland (ook mooi hoor!) 








Reacties

  1. Het was echt supergezellig juudt! Kan me niet echt voorstellen dat je ervan uitgerust bent ;) maar leuk was het zeker! En je bent altijd welkom :D
    Drenthe is zeker mooi, geen moment spijt gehad van mijn emigratie :P

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat!