Nieuwe stoel.


Nieuwe stoel.



Zo hé, hallo. Eindelijk weer tijd en inspiratie gevonden om een blogje te schrijven!  
De afgelopen tijd had ik gewoon niet zoveel zin om te bloggen, vond ik andere dingen leuker. De afgelopen maanden was ik behoorlijk druk met werken, werken, en nog meer werken. En natuurlijk chillen met vrienden en familie. Omdat ik zo lang niet meer een blogje heb geschreven zit ik weer vol met nieuwe ideeën. Nu alleen nog even de tijd vinden om het allemaal uit te werken! Want ja, ik zit in het examenjaar, mag ik even huilen? Nee grapje, ik heb er best veel zin in en ik zal behoorlijk blij zijn als het weer zomervakantie is. Oke, genoeg over dit, laten we verder gaan.


In de vakantie was ik een keertje bij Mieke, en deze gave stoel stond buiten en die zouden ze weggooien. Zonde vond ik dat, ik vind hem echt super tof. Dus ja, nu is deze toffe stoel van mij.


Eigenlijk had ik hier helemaal geen ruimte voor. Eerst stonden er takken tegen de witte muur, die heb ik ergens achter een luik verstopt en nu kon deze stoel hier prima staan. Met een kleedje + kussen zit het super lekker. Een goede stoel om in te bloggen ;)


Ja, ook een nieuw plantje. Een aantal maanden geleden begon ik mijn stage in een bloemenwinkel en daar hing dit schattige plantje. Na mijn stage heb ik in de vakantie in de bloemenwinkel gewerkt. Op de laatste dag dat ik er werkte heb ik toch maar het plantje gekocht. En ja, hij hangt aan een kledinghanger, haha. Zo hoeven er geen gaten geboord te worden, makkelijk toch.



Leuk is ie hé? 


Deze hoekjes kan je makkelijk weer veranderen met andere accessoires. 


Lekkere luchtjes, en als het dan ook nog in mooie flesjes zit.. Ook niet geheel onbelangrijk toch?


Nog steeds heeeeel blij met de knuffelkast.


Petten, de zwarte leren kocht ik in de stad afgelopen vakantie toen ik met Tirza aan het shoppen was. De groene kocht ik samen met Mieke. Zitten lekker ghehe.


Het schoolbord kan je ook prima gebruiken om belangrijke papieren, mooie teksten en foto's aan te hangen. Soort van inspiratiebord eigenlijk. Best fijn!


Deze teksten komen uit de Flow.

- Blijf altijd vragen stellen in plaats van antwoorden zoeken -


Gewoon jezelf zijn en blijven, het fijnste wat er is.


Het jurkje komt ook bij Mieke vandaan, super fijn zo'n vriendin! ;)

Liefs Juudt.







Reacties