VT WONEN & DESIGN BEURS 2018

VT WONEN & DESIGN BEURS 2018

Van 2 tot 7 oktober was de VT WONEN & DESIGN BEURS. En voor mijn stage bezocht ik de beurs, ik loop stage bij Decokay Donkersloot. Omdat er een stand van het merk COREtec (vloerenmerk) op de beurs aanwezig was en wij dat merk verkochten ging ik naar de beurs. Hier ging ik samen  met mijn moeder heen. Kijk je mee?


Omdat ik ontzettend veel foto's heb gemaakt laat ik hieronder een deel zien.



Mijn school
















Grappig, bij heel veel stands stonden er bierflesjes tussen de spullen..

Deze vind ik echt tof, ga ik ook uitvoeren!



En natuurlijk de kleur van 2018: Heart Wood.





Effe shinen ;p



Afsluiter van een mooie avond!

Ik vond het echt ontzettend leuk, ook om samen met mijn moeder te gaan. De laatste keer dat ik hierheen ging heette het nog woonbeurs, en dat is alweer een aantal jaartjes geleden!

Liefs Juudt.




















Reacties