Nieuwe kast + inspiratie

Nieuw kast + inspiratie

Het is weer tijd voor een nieuwe kast, ik heb een lelijke witte kast maar die past niet echt bij mijn kamer dus daar moet verandering in komen. Deze kast zit vol met schoolspullen, materiaal stalen en heel veel zooi. Deze kast zou eigenlijk de kledingkast van mijn zusje worden als ze hier zou komen slapen. Toen zei mijn vader opeens, anders ontwerp je even een kast van underlayment, dan maak ik die wel in plaats van die witte kast! 

Op Pinterest ben ik opzoek gaan naar inspiratie plaatjes die met underlayment te maken hebben, en daar zijn er genoeg van te vinden!

House lined with exposed plywood sheets, by architect Davor Popadich:

Hoe gaaf is dat, zoveel underlayment in een ruimte, best aanwezig maar ik vind het persoonlijk niet te veel.

Flinders Lane Apartment / Clare Cousins Architects:

Ook super mooi, 

Plywood House / Simon Astridge Wall hung WC, 'White' range, Armitage Shanks:

Underlayment bij het toilet, heel rustig en basic.

underlayment voor in de slaapkamer:

Hoe mooi is dit. Heel veel licht, wit en underlayment.

Poor But Sexy,© Diane Adam:

En een bureautje, kan ook dichtgedaan worden. Hier zie je het effect als het hout niet doorloopt, bij mijn bed moest van mij het hout doorlopen. Het heeft ook wel een speels effect wanneer dat niet gebeurt.

 :

Dit vind ik ook echt geweldig,dit is een vakantiehuisje. En dat zonlicht ook super mooi gereflecteerd!

Nu ga ik dus weer een kast ontwerpen, minder spectaculair als mijn bed maar nog steeds ontzettend tof! En nog leuker vind ik het dat het een idee van mijn vader is om weer een kast te gaan maken.

Je weet nu dus wel dat ik underlayment echt geweldig vindt!

-


Reacties